03-9505092

רכישת קרקעות / הסכמי קומבינציה

רכישת קרקעות / הסכמי קומבינציה

עסקת קומבינציה היא עסקה המתבצעת בין בעלים של קרקע לבין יזם, מדובר בעסקת מקרקעין שבה בעל הקרקע מוכר חלק ממנה ליזם. בתמורה, מקבל בעל הקרקע התחייבות מהיזם לקבלת שירותי בנייה על חלק הקרקע שנותר בבעלותו.

קבוצת א.א רוטשטיין מתמחה במצויינות!

אלו הדברים הקטנים שעושים את ההבדל. קבוצת א.א רוטשטיין באיכויות בניה וגמר בלתי מתפשרות. כל פרויקט נמסר לאחר ביקורת דקדקנית וקפדנית, תמיד בשימוש בחומרי הגמר והמוצרים הטובים ביותר בשוק. הקפדה על תכנון אדריכלי מדויק המשלב אור, חומר, צורה ואוירה. רק מצויינות בכל פינה.

לפרטים ויצירת קשר

    קבוצת א.א רוטשטיין, מחברות הייזום והביצוע המובילות בישראל בתחום הבנייה הרוויה, הינה חברה בבעלות פרטית המתמחה בבניית פרויקטים למגורים בתחום ההתחדשות העירונית לכל סוגיה, ובעסקאות קומבינציה, באיכות גבוהה, עיצוב מוקפד, תכנון מתקדם, עמידה בלוחות זמנים ומעל לכל השאיפה להקנות ללקוח תחושת ביטחון מירבית המושגת בין היתר באמצעות תודעת שירות מפותחת, ליווי צמוד של הרוכשים והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. האיתנות הפיננסית של הקבוצה, מאפשרת פעילות יציבה לאורך שנים כך שהקבוצה נהנית ממוניטין, וותק ואמינות רבה בקרב הבנקים המובילים בישראל המלווים את הקבוצה פיננסית. המנכ"ל והבעלים, מר איגור רוטשטיין, מלווה ומעורב באופן אישי וצמוד בכל תהליך הפרויקט החל מבדיקת היתכנות כלכלית, הגשת בקשות להיתרים, תכנון אדריכלי, דרך כל תהליך הבניה ועד למסירת המפתחות ללקוחות המרוצים.

    לפרטים ויצירת קשר

      שרותים נוספים

      מכירת דירות חדשות

      אנו בונים התחלות חדשות. אנו עושים זאת תוך הבטחה לכם ולעצמנו לבנות באיכות הטובה והמקצועית ביותר, מבלי שאנו שוכחים לרגע להפוך את החוויה למהנה ביותר. קבוצת א.א. רוטשטיין, פועלת בתחום הנדל"ן והבנייה מזה 2 עשורים, וכוללת בתוכה את חטיבות הביצוע, היזמות וההתחדשות העירונית. לקבוצה סיווג קבלני ג'5- (בלתי מוגבל), כאשר כלל הפרויקטים נבנים בביצוע עצמי באמצעות הזרוע הביצועית של הקבוצה.

      קרא עוד

      פינוי בינוי

      פינוי בינוי הוא סטטוס של שטח עירוני שהוחלט להרוס את בתי המגורים הישנים שבו, ולבנות תחתיהם בנייני מגורים פינוי בינוי מתחם ישראל, רשאי להכריז על שטח כעל מתחם התחדשות עירונית באמצעות צו הכרזה, שתוקפו עד שש שנים.

      קרא עוד

      בנייה רוויה

      קרא עוד